★Athirah Rohaidi★


BonJour!


Annyeonghaseyo. Jeonun Athirah imnida. ^^ Follow me ^o^

Home About Stuffs Follow Dash

Tagboard


Chingu ^^

History


Credits

Template: NURUL ATIQAH
BS's: ARRIEN INSPIRIT
Owner: AthirahRohaidi

Hari rabu =)
Wednesday, 25 September 2013 • 01:54 • 3 comment(s)
Tumblr

Assalamuaikum! ^^ Hari ni kat sekolah ada Ceramah Dadah.Cerita macam mana dadah tu,cara nak cegah dia..Tapi,alamak..Camne nak cakap eh?Saya bukan dengar pun.Hehe..saya dengar lagu dari phone. ==' SILA JANGAN MENIRU AKSI SAYA!Haha..Saya sorok phone dalam seluar saya pastu masukkan earphone dalam baju.Dia terlindung dengan tudung sekali.
Erk?Saya nie tengah kasi cara-cara nak dengar lagu tanpa disedari oleh guru?Ok,ini KEJAM! xD
Pastu,ceramah tu sepatutnya habis pukul 10.30 pagi,tapi sebab dah abis awal 1 jam,kitorang lepastu solat dhuha.Haha..Yang lawaknya masa saya nak ambil air sembahyang tu,saya tergelincir pastu jatuh.Yang lain gelak kat saya.Kawan saya kata "Wei,control sikit cara ko jalan tu! xD" Pastu saya nyanyi lagu VIXX Hyde secara tetiba "Just can't control!Just can't control!" siap menari lagi xD Adoi..Sakit perut sekarang ><

Lepas rehat,tak ada aktiviti..Kitorang duduk kat kelas duk main jela..saya main chess dengan Athirah Yuseri.Haha..Saya menang banyak kali! xD 3-1...Pastu saya usik dia "Jumpa pada perlawan sebenar..." Tapi perlawan yang sebenar tu nanti akan diadakan selepas periksa akhir tahun..Hmm... ._.

Pastu,waktu KOKO!Bukan coklat ok? xD Kitorang yang Puteri Islam nie belajar masak je.Tapi ambil resepi dulu.Masak nanti.Haiyoo..Masak Pizza Sosej xD Masa kelab pulak,saya ngan geng Kelab Perpustakaan dok tengok TV je.Yang kelab ngan persatuan yang dok belajat.Hehe,kitorang tengok Let's Go Dream Team!Budak lelaki pun join.Diorang kata best!haha..Pastu..Balik~~

Oklah,sampai sini je..Annyeong^^



+ +