★Athirah Rohaidi★


BonJour!


Annyeonghaseyo. Jeonun Athirah imnida. ^^ Follow me ^o^

Home About Stuffs Follow Dash

Tagboard


Chingu ^^

History


Credits

Template: NURUL ATIQAH
BS's: ARRIEN INSPIRIT
Owner: AthirahRohaidi

K.H.A.M.I.S
Thursday, 3 October 2013 • 06:10 • 4 comment(s)
Assalamualaikum!^^
Hari ni kat sekolah kitorang tak buat ape2 pun..Just main,main,main DAN main.Kalau tak tadi ada PJ..But disebabkan ada orang guna dewan,terpaksa dibatalkan.Takut nanti menganggu..Dalam hati dok tahan geram masa tu..LOL..xD Kelas kedua seronokla dapat PJ..Diorang siap buhbai gi kat saya..HUH!Jeles! -,-

Tadi kat kelas,saya main batu sambut ngan bacca majalah je lah...Masa baca GEMPAK! saya ada baca yang ada game baru.Nama game tu RAIN.Nampak syok je..Hehe,nanti nak try download.LOL xD . Game tu macam seorang lelaki tu tetiba kena sumpah jadi halimunan.Tapi hanya boleh nampak dia masa hujan je.Untuk mengeluarkan SUMPAHAN tu,dia mintak tolong sorang perempuan yang boleh nampak benda ghaib...Sampai situ jela yang saya tau.. :P

But seriously game tu nampak best! Seram + Sedih + Seronok!Hehe... :P Sebagai gamers(?),saya mesti try game nie.. -,- Ayat macam hape lgi..

Pastu lepas rehat,kitorang ada ceramah tentang ape tah tapi ada kaitan ngan percakapan... ._. Dah habis ceramah tu,kitorang ada 1 aktiviti.Kitorang kena berangan jadi pengerusi majlis..Memula kena tulisla ucapan dia..Serabut dok pikir!Huhuuhuhuhuh!Saya fikir,saya tulis atas kertas majong dan saya yang kena berucap..Adil tak rasanya?Hanya 3-4 org je yg buat nie.Yang lain buat tak tahu je..Huhu! T^T Oklah,bende nie dah lepas..Lepas jela.. xD

Waktu balik tadi..Dapat berita....Berita SEDIh..Mak saya kemalangan! o_o!!! Nasib baik mak saya tak apa-apa.Kena langgar ngan motor.Motor tu berkecai agaknya.Kereta saya  rosak teruk.Sekarang ada kat bengkel..Huhu,tak dapat balik kampung esok.. T_T Takpelah..TAKDIR..Tapi,esok tak nak pergi sekolah x).Sebab M.A.L.A.S! ._. Dahla esok Teacher Nora naak check kertas jawi..Huhu,seram!Dahla saya ilang banyak kertas! T^T.TAK NAK PERGI SEKOLAH ESOK!!!!Mogok2..LOL xD

Oklah,sampai sini je..Annyeong x)

Enjoy lagu ZE:A nie dulu..Saya nyanyi dengan Azira lagi xP




+ +